Virtuální asistentka vám ušetří až 78 % nákladů a svoji práci vykonává s radostí
Služby virtuálních asistentů a asistentek si u nás získávají čím dál větší popularitu, a to hlavně u menších firem a živnostníků. Každé úspěšné podnikání totiž roste, a nakonec už na něj jeden člověk prostě nestačí, a to ani když dává stranou svůj osobní a rodinný život.
Abyste se mohli podnikání věnovat naplno a nestalo se pro vás jen nepříjemnou povinností, ponechte na svých bedrech jen ty jeho části, na které jste odborníci. Dává to přece smysl: proč by měl třeba umělecký kovář trávit čtvrtinu svého času nad účetnictvím a zasíláním faktur zákazníkům, když by byl raději v kovárně a věnoval se svému řemeslu?
Administrativní úkoly zvládne odborně a přitom levněji
Virtuální asistentka je jako dobrý řemeslník, má potřebné vzdělání a praxi, takže práci odvede velmi dobře a zároveň rychle a efektivně. Navíc jde většinou také o živnostníky, takže se nemusíte zaobírat pracovními smlouvami, pojištěním a odvody, jako je tomu u zaměstnanců.
Podle výzkumu americké společnosti Outsource Access se využitím služeb virtuální asistence ušetří až 78 % nákladů ve srovnání s případy, kdy stejnou práci vykonává běžný zaměstnanec. V Česku jsou odvody za zaměstnance ještě o něco vyšší, a také je třeba počítat s nepřímými náklady, spojenými s výběrovým řízením (i kdyby šlo jen o čas, který musíte věnovat zadávání inzerátů a pohovory se zájemci) a rovněž čas, potřebný na případné proškolení. Úspora tak může být i větší, než ve Spojených státech, z nich pochází výše uvedené výsledky.