Podnikatelská i osobní předsevzetí dokážete splnit, když na to nejste sami

11.12.2022

Skloubit úspěšné podnikání s rodinným či osobním životem je náročnou výzvou. Tento článek vzniká v předvánoční době, kdy člověk často nejvíce pocítí, že by potřeboval v pracovním životě trochu ubrat a více času věnovat sobě a svým blízkým. A pokud si dáváte novoroční předsevzetí, možná se i vy rozhodnete v příštím roce na tom něco změnit. Stačí i málo - třeba podělit se o některé povinnosti s virtuální asistentkou.


Poslední roky byly pro podnikatele náročné a pro mnoho firem i likvidační. Udržet se a prosperovat, to chce najednou mnohem víc péče, než dřív - spotřebitelé jsou opatrní a nakupují méně, zvyšuje se tedy i tlak ze strany konkurence. Své služby nebo zboží prodá už jedině ten, kdo nabídne něco navíc, zákazníky přiláká a dlouhodobě udrží.

Pokud máte na svých bedrech kromě řízení firmy i všechno ostatní, je téměř nemožné to zvládat a ještě si přitom najít volný čas.

Dejte si do nového roku (nebo kdykoliv jindy) předsevzetí: "Najdu si víc času na svou rodinu, na přátele, na sebe, na své koníčky..." a hned si pojďte vybrat, kde ten čas ušetříte.


Virtuální asistentka za vás vyřeší například tyhle klasické "časožrouty":

  • komunikace se zákazníky: Nemusíte být neustále na příjmu, když za vás telefonáty a e-maily vyřídí profesionálka s vytříbeným projevem a vždy ochotným a vstřícným přístupem k zákazníkovi.

  • správa sociálních sítí: Nemusíte si lámat hlavu s tím, co psát na Facebook, Instagram nebo LinkedIn, abyste zaujali potenciální zákazníky. Virtuální asistentka se o čtivé a originální příspěvky postará za vás, a to včetně plánování jejich publikace.

  • tvorba webových stránek: Nemusíte se bát, že vás v on-line světě vaši zákazníci nenajdou. Virtuální asistentka vám zajistí kvalitní webovou prezentaci, smysluplný obsah stránek, optimalizaci pro vyhledávače atd.

  • administrativní činnost: Nemusíte trávit hodiny nad databázemi, fakturami, obchodní komunikací, organizací výběrových řízení a podobně. Mezi základní vlastnosti dobré virtuální asistentky patří i schopnost rychle se učit a osvojit si vše, co potřebuje pro zajištění administrativy v pozadí vašeho podnikání.

  • správa e-shopu: Nemusíte si dělat starosti s hladkým chodem internetového obchodu, když máte k ruce virtuální asistentku. Zdlouhavé přidávání zboží a vyplňování popisků udělá za vás, a bude-li třeba, můžete se na ni spolehnout i při správě stavu objednávek, zákaznické péči nebo přípravě reklamních kampaní.

  • grafika, editace videa a fotek: Nemusíte odvádět svoji pozornost od práce jen proto, abyste se prezentovali na perfektních fotkách, vytvářeli promo a instruktážní videa nebo fotonávody. Multimédia představují přímou cestu, po které k vám přijdou noví zákazníci, a jejich tvorbu můžete bez obav svěřit kreativní asistentce.


Nemusíte být na všechno sami. Nechte si uvolnit ruce, abyste mohli pečovat nejen o své podnikání, ale také o sebe, svou rodinu a blízké, o své volnočasové projekty a tak dál. Zkušená virtuální asistentka vám ušetří čas, který je k nezaplacení.


© 2021 Veronika Páleničková I VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA Beskydská 1711, 738 02 Frýdek - Místek
IČO: 11727551
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!