Virtuální asistentka se postará o vaše zákazníky po telefonu
Být neustále k zastižení na telefonu je prakticky nemožné, ale přitom zcela zásadní pro spokojenost zákazníků. Nenechte se neustále rušit od práce vyzvánějícím mobilem. Virtuální osobní asistentka se o všechny vaše hovory profesionálně postará.
Buďte dostupní pro nové zákazníky
Není snad nic horšího, než ztratit potenciálního zákazníka těsně předtím, než u vás nakoupí či objedná vaše služby. Přesně to se ale stane, když se pokusí vám dovolat se svým dotazem a nedostane se mu okamžité odpovědi. Žijeme v době, kdy chce každý všechno hned, a tak se raději obrátí na konkurenci, která se mu dokáže věnovat neprodleně.
Virtuální asistentka bude připravená vašim budoucím i stávajícím zákazníkům zodpovědět všechny nejčastější dotazy, a ty složitější vám pak přehledně předá k dořešení. Vytvoříte díky tomu dojem maximální péče hned od první chvíle, kdy se na vás lidé obrátí.
Nabídněte přidanou hodnotu
Chcete-li se ve svém oboru dostat mezi ty nejlepší, musíte zákazníkům nabídnout víc, než jen prosté zboží nebo službu. Jako odborníci byste měli být schopni lidem také pomoct správnou radou, když se na vás obrátí. Když pak budou potřebovat, vzpomenou si v záplavě konkurence právě na vás a pravděpodobně se dočkáte i pozitivních recenzí a osobního doporučení. Tyto faktory hrají obrovskou roli jak pro návrat stávajících zákazníků, tak i pro příchod nových, a proto je důležité být na příjmu pro případ, že se na vás lidé obrátí pro odbornou radu.
Nemůžete-li právě zvednout telefon, stačí nastavit přesměrování hovorů na virtuální asistentku. Ta volajícího přinejmenším ujistí, že se mu budete věnovat, jakmile to bude možné, a že se tedy nemusí obracet ke konkurenci. Na nejčastější dotazy jí ale můžete poskytnout všeobecné odpovědi, které vašim zákazníkům po telefonu předá.
Neztrácejte čas obvoláváním lidí
Čas od času je nutné vzít telefon a obvolat všechny potřebné záležitosti. Ať už musíte upozornit zákazníky na faktury po splatnosti nebo se chystáte oslovit nové potenciální dodavatele a najít tu nejvýhodnější spolupráci, nezřídka to obnáší hodiny strávené na telefonu. Raději se v klidu věnujte své hlavní činnosti a telefonování nechejte na virtuální asistentce.
Zvládne komunikovat s lidmi hladce a profesionálně, takže kromě výměny informací zanechá také výborný dojem z příjemného jednání a dobrého projevu. Řešit věci na dálku je koneckonců její každodenní prací, a ráda tak pomůže i vám.